1 Eylül 2011 Perşembe

Mehmet Metiner: ''Konuşmayı Hatırlamadım, Ama İstifaya Hazırım''


AKP Adıyaman milletvekili Mehmet Metiner Youtube düşen ses kaydıyla ilgili olarak "İspatlasınlar, istifa etmeye hazırım" dedi.

Bugün
Youtube'a düşen ses kaydında Mehmet Metiner, "Ben Tayyip Erdoğan'la demokratik bir Türkiye inşa edileceği kanaatinde değilim. Bir yerlerden icazet almaya çalıştı. Kürt sorununda çok antidemokratik ve geri" ifadelerini kullanıyor.

Konuyla
ilgili açıklama yapan Metiner, bu konuşmayı hatırlamadığını, Adıyaman'daki bayramlaşma sohbetleri sırasında böyle bir beyanda bulunmasının mümkün olmadığını iddia etti.

Metiner
, "Ben 2001 yılında HADEP'in Genel Başkan Yardımcısı'ydım. Bu dönemde böyle bir konuşma yapmış olabilirim " diyerek bu kaydı yayınlayanların amacına ulaşamayacaklarını söyledi..

Siyaseten tasfiye edilmek istendiğini vurgulayan
Metiner, ‘‘Eğer bu ses kaydının Adıyaman'daki bayramlaşma ziyaretinde çekilmiş bir ses kaydı olduğunu ispatlarlarsa ben hemen partimden ve milletvekilliğinden istifa etmeye hazırım" dedi.

ANF NEWS AGENCY

Hiç yorum yok: