16 Ağustos 2010 Pazartesi

İdam Edilen Önemli Kürt Liderlerinin Son Sözleri

ŞEYH SAİD: Dünya
yaşantımın sonu geldi. Ulusum için kurban edildiğimden dolayı pişmanlık
duymuyorum. Yeter ki torunlarımız bizi düşmanlarımızın önünde mahcup
bırakmasınlar.

HINISLI XALİD CİBRİ BEY: Karşınızda yalnız değilim.
Arkamda İran, Mezapotamya ve Türkiye'de muazzam bir Kürt ulusu bulunmaktadır.
Bugün beni asıyorsunuz, fakat hiç şüphemiz yoktur ki yarın torunlarımız de
sizleri yok edeceklerdir.

ŞEYH ABDÜLKADİR(SENATÖR): Zaten sizler yakma
ve yıkma konusunda büyük bir şöhrete sahipsiniz. Burasını da Kerbela'ya
çevirdiniz. Şunu biliniz ki dehşet ve insafsızca sömürü ile şan ve şeref
kazanılmaz. Yok olsun Türkler!...

YUSUF ZİYA BEY(Bitlis Milletvekili):
Bize mevki ve rütbe bahşetmek suretiyle bizi aldatabilirsiniz endişesi
içindeydim. Şükür Allah'a ki bizi mermi ve iple karşılıyorsunuz ve bundan dolayı
biz hiç pişman değiliz. Verdiğiniz ders sayesinde torunlarımız öcümüzü
alacaklardır.

DOKTOR FUAD BEY (Diyarbekir'li): Vatanım için yiğitçe
kurban olmayı daima düşünürdüm. Şüphesiz ki asılmakta olduğumuz bu toprağa
bağımsızlık bayrağı dikilecektir.

AVUKAT TEVFİK BEY (Diyarbekir'li):
Cesedimi bütün dünyaya gesteriniz ve herkes bilsin ki kişisel haklar için değil,
ulusal haklar için savaşıyorum. Yaşasın Kürdistan!...

KOÇZADE ALİ RIZA
BEY (Bitlis'li): Elimdeki silahı ulusuma karşı kullanmayıp düşmanımız Türk'e
karşı yöneltmiş olduğumdan dolayı mutluyum. İşte şimdi hayatımı Kürtlük için
kurban ediyorum.

ŞAİR MOLLA ABDURRAHMAN (Siirt): Sefiller!... Sizi
ayağımızın altında çok alçak ve küçük görüyorum. Biliniz ki Kürt bir ağaç
değildir, ölür fakat eğilmez!..

HANİZADE ŞAİR KEMAL FEVZİ (Bitlis'li):
Cennet Kürdistan bizimdir. Ev sahibi biziz ve kim ne derse desin biz yine içeri
gireceğiz, buna hiç bir güç engel olamaz, çünkü O bizimdir....

Hiç yorum yok: