23 Mart 2012 Cuma

Polis Muhbiri: Türk’e ve Baydemir’e Suikast Yapılacak!



“Halk için hack” diyerek, özellikle Emniyet Müdürlüklerinin bilgisayarlarına saldırılar düzenleyen Red Hack’in ele geçirdiği yeni belgelere göre, DTK Eş Genel Başkanı Ahmet Türk’e ve Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Baydemir’e suikast planları yapılıyor.

Emniyet müdürlüklerinin bilgisayarlarına siber saldırılar düzenleyerek gizli belgeleri ve muhbir maillerini ele geçiren Red Hack (Kızıl Hack), emniyet müdürlüğünün bilgisayarından ele geçirdiği polis muhbiri maillerini yayınladı. Bu maillerde DTK Eşgenel Başkanı Ahmet Türk’e ve Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Baydemir’e suikast düzenleneceğini bildiren muhbirler önlem alınmasını istiyor.

Red Hack’in ele geçirdiği ve ‘Final 1’ başlığıyla yayınladığı, polis muhbiri mailleri şöyle:

İsim: DEMİRKAN AKSU

Konu: vatan

Mesaj: Sizler yerinizde otururken onlar bir şey yapmaya çalışıyorlar. Gölge kod adlı bir Alperen ocakları üyesi, Osman Baydemir'e suikast düzenleyecektir. Adı Emin Kaan Şahin’dir. MİT muhbiridir. Ankara MİT lojmanları yanında SSK bloklarında oturmaktadır.

IP: 85.106.244.250

|122713|155@ankara.pol.tr

İsim: SAMSUNLU MUHBİR F14-7

Konu: Ahmet Türk'e suikast

Tarih: 050210

IP: 88.234.54.35

Mesaj: Size daha evvel de birçok defa bildirdiğim gibi çok yakın bir zamanda DTP'li Ahmet Türk'e bilgilerini defalarca ilettiğim ülkücü İsmail Çelik tarafından kaos yaratmak maksadıyla suikast düzenlenecektir. Gerekli önlemlerin alınması hususunu saygılarımla arz ederim.

İsim: HAKAN MELEK

Konu: İHBAR

Email: glku2047@hotmail.com

IP: 78.169.182.255

Mesaj: Size yakın zamanda Türkiye’yi karıştıracak önemli bir suikastı ihbar ediyorum. Bu ihbarı ciddiye alın ve ismini vereceğim şahısları araştırın. Araştırdığınızda anlattıklarımın doğru olduğunu siz de göreceksiniz. Mamak Kayaş’ta takılan Fahri isimli şahıs DTP Genel Başkanı Ahmet Türk’ü 8 Kasım ile 10 Kasım arasında öldürmeyi planlıyor. Fahri, Kürt açılımı nedeniyle Tayyip Erdoğan’a çok kızıyor ve Ahmet Türk’ü öldürmeye yemin etmiş. Gözü kara 32 yaşlarında ülkücü bıyık bırakmış birisi. Gerçekte İşçi Partili. Doğu Perinçek hayranı. Bu suikastı mutlaka yapacağım diyor. Ben kendim bunu Fahri’nin ağzından bizzat duydum. Fahri mahallede Fırat olarakta bilinir. Fahriye bu konuda Muhittin isimli şahıs yardımcı olacak. Muhittin 5378500244 numaralı telefonu kullanıyor. Bu adamlara çok dikkat edin. Sizi uyarıyorum. Türkiye'nin karıştırılmasını ve huzurun bozulmasını istemiyorum.

Attığı ikinci mail: neden beni dikkate almıyorsunuz ?? neyse ben söyledim vatandaşlık görevimi yaptım

“SAVCININ PEŞİNDEYİZ”

Red Hack, yayınladığı muhbir mailleriyle birlikte bir de açıklama yaptı. Özel Yetkili Savcılığın kendileriyle ilgili soruşturma başlatmasını, “Onlar bir hayaletle savaşmak istiyorlarsa buyursunlar… Arkamızda hiç kimse yok, ne örgüt ne başka bir şey” diyerek karşılayan Red Hack, şunları ifade etti:

“Onlara son söz olarak diyoruz ki, bizler "salya sümük" ağlayacak, "ağabey pişmanız” diyecek tipler değiliz. Bu defa sağlam kayaya çarptınız, biz özel yetkiliden korkmuyoruz. Bizce onlar bizden korkmalı. Geri çekilmeyeceğiz, aksine savcının peşindeyiz.
ANF NEWS AGENCY

Hiç yorum yok: