13 Eylül 2011 Salı

Mehmet Metiner, Erdoğan Ailesi Huzurunda İki Büklüm Oldu

''Başbakan Tayyip Erdoğan statükocu, birikimi yok, bir yerlerde icazet aldı, Kürt sorununu çözemez’’ diye eleştiren ses kasedi internete düşen AKP Adıyaman Milletvekili Mehmet Metiner, Erdoğan ailesi huzurunda iki büklüm oldu.

Ses kasedi ortaya çıkınca önce ‘'ses bana ait ama ifadeler bana ait değil, ses bana ait çıkarsa istifa ederim'’ diyen Metiner ardından ‘'böyle bir şey söylemedim, muhabir haberi yanlış yazmış. Ses de ifade de bana ait’' diyerek konuşmayı sahiplenen son olarak da kanal kanal gezerek "başbakan Erdoğan'dan bin kez özür diliyorum" açıklaması yapmıştı.

Metiner dün özür dilemek için Kayseri'ye gitti. İddialara göre Başbakan'ın konuşması öncesi kendisiyle görüşmeye çalışan Metiner'e, Erdoğan yüz vermedi.

Erdoğan kürsüde konuşurken Metiner bu kez Emine Erdoğan'ın yanına gelerek derdini anlatmaya çalışsa da ondan da beklediği ilgiyi göremedi. Metiner'in Emine Erdoğan ile görüşürken iki büklüm göründüğü fotoğraf karelerine de yansıdı.

Hiç yorum yok: