5 Ocak 2011 Çarşamba

Laz Marks Emice'ye Sorular- 1


Laz Marks Emice;

Ha boyle surekli, “Uy Tirabizonsipor şoyle eyidur, boyle halkin takimidur, Constantinapolis dükâliğindan uzaktur, Anatolya’nin bağrindandur, saftur, Ace ile yikanmiştur” demektesun, karşisina da diyalektuk açidan zıddi deyi Fenerbahçe’yi koyaysun, “Devlet ve Fener sonümlenecek elbet” demektesun. Haçan sorayrum sağa, ula ister Tirabizonsipor olsun, ister Fenerbahçe, ister Bursasipor, ister Real Madrid, ula ha bu bok yiyenun uşaklarinin hepsu da endustiriyel fitbola dahil değil midur. Ha bu kot kafali taraftarlar, yani halk değil midur kendileru aç gezerken, ay sonuni zor getururken, kıçina tuman alamazken, bu fitbolcu uşaklarin manken paçilerle diskolarda fink atmasini, “havuzlu villalarda” alem yapmasini, anasinin çeyizinden beyuk sipor arabalarla gezmesuni finanse eden. Haçan, diktasina siçtiminun Salazar denen faşist kutav değil miydi peçi, “Ula kot kafalilar, Porteçiz’i uç şeyle yonettum: Fado-FUTBOL-Fiesta, siz daha uzayli cörmüş köylü gibi bakin durun ha oyle aval aval” diyen. Ha sahi, bir de “Forza Livorno” mu ne vardu değil mi Laz Mark Emice, hatta manifesto mu ne yayimlamişlardi değil mu.
İmza: İkizdereli Deli Ismayıl
*****
İkizdereli Deli Ismayıl Kimdur:
Yaş: 35 (Ömrun bilmem neresu)
Meslek: Serbest Odunci
(Dağdan kestum kereste, şiirli kuş besledum cankafeste)
Ana-Baba Durumi: Hem öksuz hem yetum
(“Anam serçelerdur” deyi, “Babam ise dağlardur”)
Medeni Hali: Pek bi’ bekar
(“Benim yarim Karadenuz'dur” deyi, “ne baliktan ne Hâlik’ten bir beklentum yoktur; nasil olsa, illa ki benim yarim denuzun koynunda birkaç tane inci bulunur ” deyi, “Karadenuz’de inci olmasa da ablasi okyanus var ula…”)
Adres: “Benim meskenum dağlardur dağlar” (Sabahattin Ali)
Hobiler: Arada sırada,“dağdan indim kasabaya” edup Yali Kahvesu'nde Laz Marks Emice’ye zırt pırt gıcik sorular sormak, çocuklarin cemi cümlesiyle ve tüm sokak kutavlariyla can ciğer dostluk etmek (ula buna hobi denmaz ya neyse); öncelukle bizzat kendisune, sonra Yali Kahvesu ahalisinin cumlesine, sonra hayatin ve kapitalizmun silsilesine kalbinun ve kafasinin tum gucüyle nanik yapmak.

Hiç yorum yok: